alphuma 36. Haftanın ortasındaydım kontrole gitmiştim, normalde aşıırı hareketli olan bebeğim o gün hareket etmedi,2 kere nstye girdikten sonra yine hareket yoktu, yatış yaptı doktor, o akşam hareketlendi, sonra bir gün ishalden tuttular, bir gün şeker var mı diye baktılar bir gün daha takip edelim dediler perşembe yattım pazartesi çıktım eve gittim normal doğumu bekliyodum 40+2 de kontrole geldim suyu azalmış dedi doğumu başlatıcam dedi 3cm açıklığım varmış 6 saat kadar en düşük şekilde suni verdiler ama açıklığım ilerlemedi o arada 3 kere bebeğimin kalp stışı düştü takip ediyolardı, suniyi arada kapatıyolardı, sonra nstye tekrar bağladılar suniyi bağlıcaklardı kalp atışı duracak kadar çok düştü doktor 3 dk içinde sezeryana aldı kilosu 3.810 doğdu sonrasında bir sıkıntı olmadı