Elif_0660 Kızlar 30+2 deyim doktor bebeğimin 1400 olduğunu söyledi iyi mi sizce? Iri bir bebek olmayacağını normal olacağını söyledi ama kilosu nasıl sizce bende normal kiloda doğmasını istiyorum
ecrinkusum Elif_0660 bende burda durayım ☺️ 2 hafta sonra kontrolüm var 30+1 oluyoruz o zaman acaba bizimki ne kadar olmuştur 🥰
Baby_B Elif_0660 28+6 da 1500 ,31+5 te 1900 idi 34+0 da 2450 ydi Suan 35+6 yiz Cumartesi gidicem 36.haftadayken bakalim ne yapiyor bebis🥰 Saglikla gelsinler kiloya takilmayin sizinkide normal
gmz0007 Elif_0660 30. haftada kontrolüm vardı 1625 gramdı bebeğim,bşr hafta önden gittiğini söyledi doktorum
Elif_0660 Baby_B extra özen gösterdiğiniz bir şey var mı yemek konusunda bende yiyorum çünkü ama hani sizin kilo aldırdığını düşündüğünüz bir şey var mı ?
Baby_B Elif_0660 peynir cok seviyorum tüketiyorum baya,süt,kasar,her gun yumurta mutlaka,köfte,tavuk yiyorum bir de muz ve sebzeleri
DENIZ_55 Elif_0660 normal gelişimi canım sitres yapma bende 31+6 haftalikken 2100 grm di suan 32+2 haftaligim bizim gelişimi 2 hafta önde gidiyor ama herseyimi kesmem gerektiğini söyledi dikkatli beslenmemi tavsiye etti bende oyke yapıyorum ne güzel senin normal bisey yerken on kere düşünmeden yiyorsun cnm ben rahat yiyemiyorum malesef😔😔🥹
mmmm06 DENIZ_55 merhaba gebelik şekeri falan çıktı mı ? Benim de 2 hafta önden gidiyor . 30+4 te 1860 tı . Doktor beslenmem ile ilgili bir sey demedi . Gebelik şekeride çıkmamıstı . Tekrar şeker testi yapalim dedi 75 ml ile. Doktor size bir sey dedi yorum yapti mi ve beslenme olarak ne dedi acaba ? Birde kaç kilo aldınız ?
mmmm06 Elif_0660 bizim ki 30+4 te 1860 lı bir sey çıktı . Normalde hamilelik başından beri 1 hafta önde gidiyordu zaten ama son kontrolde bu 2 haftaya çıkmış. Şeker testimde bir sey çıkmamıştı . 50 ml yapmıştık . Doktor haftaya 75 ml ile bir daha yapalım dedi . Çok düsünmemeye çalışıyorum her hamilelikte farklı olabiliyor. Sizin gbi norml geldi bana
DENIZ_55 mmmm06 yok çıkmadı tekrar yükleme yapmaya gerek yok evde 1 ay takip ettim onu götürdüm normal dedi ama.sen arada bak senin genlerle alakalı ama ginede dikkat et dedi bende dikkat ediyorum