Kızlar ne durumdasınız biz her günü değerlendirmeye çalıştık geçen ay kimyasal yaşadım bakalım bu ay ne olacak umarım hepimiz sağlıklı güzel haberler alırız test yapmadım adet günün gelince yapacağım sizler de durumlar ne belirtiler var mı bende ara ara kasık ağrısı oluyor bir sağ batma oluyor bir sol ama çok anı başka bir şey yok 🤍🤍🤍