kahvesever__ Evet tansiyon yüksekliğinden 35 haftada doğuma giriyor annemiz lütfen dua edelim sağlıkla kavuşsun bebeğine Ayetel kürüsü okumak isteyenler lütfen sayısını yazsın @Suuu-- bu annemiz doğuma giriyor
kahvesever__ deletedmom43191 DidemY Bebisiminannesii Kayra48 Pnr_02 Serife2709 Snd_dzgn23 aycinelizsmom Blueeberryy Mom_06 Meryeli 2bebisannesi Fdle Sibeltug Mlskz Selim_Alparslan Arkadaşlar @Suuu-- haber geldi doğum yapmış çok şükür Çok zor geçti Ameliyatim Hem kistim hem Sezaryen oldum . Ama bebeğim kuvezde Bende şimdi post acicam dua İstiycem Ağrım sızım bitmedi Hala ayağa Kalkmakta çok zorluk çekiyorum. Tek düşüncem bebeğimin sağlıkli bir şekilde Yanıma gelmesi sarılık olmuş Bide üstüne erken de doğdu Rabbim Sağlıklı bir şekilde kucağıma almayı nasip eder inşallah Lütfen kendine ve bebeğine bol bol dua edelim hemen kavuşsun inşallah
deletedmom43191 kahvesever__ hastaneden çıkacaktı öyle diyordu bana demekki sonradan sıkıntılar oldu 😒😒 sağlıkla gelsin bebeği doğum yapsın inşallah