Kivircik01 MFÖ - Tam Ortasındayım şarkısını armağan ediyorum. Neler hissettirdiğini yazmak isterseniz seve seve okurum. ❤️ Beni en çok etkileyen yer ; Tam varıyorum ki hedefe bir yenisi başlıyor. Bu oyun hep aynı değişmiyor..
aycinelizsmom Kivircik01 şarkıyı mırıldanınca eşimle flört ediyormuşum gibi hissettim 🥲 15 yıl önceye ışınlandım sayende 🌸
Ozlemdemir Kivircik01 1 aydır iyileşmek bilmeyen hastalıklar silsilesi sonrası iki çocuğum ben ve eşimden size gelsin 😞 Halik sezai ; isyan Selda bağlan : adaletin bu mu dünya Mümin sarıkaya: ben yoruldum hayat gelme üstüme
orkidemm_ Kivircik01 Değişmediğini sandığın günleri bile hatırlamayacak kadar güzel değişim olacaktır 🧚🏻