Benim bebeğimle 35 haftalık 1800 gr solunum sıkıntısı ile doğdu. 10 gün yoğun bakımda kaldı, 2 gün önce çıkardık şimdi 2 kiloya ulaştı. O kadar hızlı gelişiyor o kadar hızlı kilo alıyorlar ki qnlatamam… çok minikler evet ama lütfen korkma, iyi olacaklar ve hızlıca sağlıkla büyüyecekler inşallah 🙏🏻🙏🏻 sen onlar yokken kendi sağlığına odaklan, iyileş, bol bol dinlen, hem psikolojik hem fizyolojik olarak kendini hazırlan çünkü onlar geldiği xaman bocalayacaksın. Çok geçmiş olsun ve gözünüz aydın