zynpknt 3.trimesterde tsh en yüksek kaç olmalı bilen var mı ya sağlık ocağında aylık rutin baktırmıştım 4.6 çıkmış ilaç kullanıyorum 25 mg doktorum henüz dönmedi
obli zynpknt dozunuz arttırılır muhtemelen. Kimi doktor 3.trimesterda 3.5 altını kimi doktor tüm gebelik boyunca 2.5 altını istiyor.
Onurbanuu zynpknt ben 8 haftalıgım ılk 5 ti sonra 3.33 dustu bana hemen 50mg yukselttıler sızın mg bıraz dusuk yukselmelerı lazım aslında
zynpknt Onurbanuu evet benimde başta hafif yükseldi ilaç kullanıyorum 7 aydır bakalım en kısa sürede dahiliyeye gidicem