kizlar Merhaba 2 şubat adet başlangıcımdi adetin 3. günü letu kullanmaya başladım yumurta yeterli boyuta gelince çatlatma iğnesi yapıldı 14 Şubat’ta.. ve bugün progesteron baktırdım Doktor isteği ile değerim 40 çıktı anlayan var mı neden bakılıyor bu değeri 40 çıkması iyi mi Lütfen bilen yazsın Doktora sordum ama çok açıklamadı telefon üzerinden irtibata geçtik bu arada pcosluyum