Arkadaşlar merhabalar 18Şubatta pik gördüm ancak rahatsız olduğum için değerlendiremedik 17sini değerlendirmiştik 19 Şubat günü randevum vardı doktor yumurta çatlamış dedi bizde değerlendirdik bugün de değerlendirmeli miyiz sizce yoksa iş işten geçti mi ?