Zeynpatak Benim hamileliğimin ilk gününden bu yana var mide yanmam ve bildiğin su gibi içiyorum rennie yi gavisconu doktorum her gitmem de sekiz şişe yazıyor maalesef ben doğal olan ne denedimse kâr etmedi günde 1 şişe bitip 2. Şişeyi açtığım oluyor baş edemiyorum bir türlü sanırım çaresi yok doğurana kadar içeceğiz bu şurubu 😣😣