Gebelikte yaptıran var mı acaba ? Gidilen yerler ne kadar temiz olsa da benim içim rahat etmiyor. Çünkü başkasının eline ayağına sürüyorlar aletleri. Ve cok fazla kanatıyorlar. Yani kandan bile enfeksiyon, virüs bulaşır diye endişem var. Bazi yerler cok da hijyene onem vermiyor. Makaslarda baskalarinin etleri tirnaklarinin yapistigini goruyordum bazen. Cok mide bulandirici geliyor. Yaptıran var merak ediyorum.