Girne12 canım ben ne varsa onu yiyorum. İnsanın iyi olduğu zaman oluyor olmadı zaman oluyor. Herşey malum uçtu gitti 😄 ama mutlaka yumurta yiyorum. Yoğurt mutlaka süt. Bunlar da önemli. Tahin pekmez bal meyveler. Bunlardan yesen toparlar bebişini canım😊