kediseviyorum peryavşan diye bir ot var canım onu al ondan iç senden de bebeğe geçer bebeğin gazına bir nebze de olsa rahatlamasını sağlar tadı biraz kötü ama değer yemeklerden sonra az birşey çay bardağına yarım olacak şekilde kat iç bir kaşık da bebeğe verebilirsin senin yaşadıklarının iki katını yaşadım gaz damlası daha beter ediyordu bıraktım onu hemen sende veriyorsan bir gün bırak vermeyi canım masaj yap bol bol