hyhyk Kızlar 14+2 olduk ve artık cinsiyeti çok merak ediyorum eşim de erken biraz daha bekleyelim diyo ama özele gitsem söylerler mi acaba
oznuraydins hyhyk Bende 15+ 1 de gittim canım büyük ihtimalle erkek dedi ama değişiyor falan diyorlar ya şuanda hala emin değilim detaylı ultrasonu beklicem mecburen 🤣
hyhyk oznuraydins evet işte bende belirsizlik olursa diye hem biraz daha beklemek istiyorum hemde sabırsızlanıyorum arada kaldım 😃😃