Sibelemre konya da en pahalı hastanelerden biri medicana ,Büyükşehir belediye hastanesi uygun fiyatli 2000 e kapatirsin doğumu 15 temmuz a gidiyorum suan aylık kontrollere ayşe ceren e gidiyorum yani iyiler bi sikinti görmedim ama doğum yapilmaz orda yanina kimseyi almıyorlar doguma alındığında kimseyle konusamiyorsun telefon yok kuzenim dogurdu 2 gun suni sanci vermişler yalvardim kocami ariycam diye aratmadilar dedi sonuç sezeryan oldu. kontroller gidilir ama doğum yapan kime sorsam allah düşürmesin imkanin varsa ozel e git dedi bana