Merhaba hanımlar ben 3 aylık korunma iğnesi yapmıştım gebelikten şüpheleniyorum test yapamıyorum korkudan 11 aylık kızım var hala emziriyorum hiç adet olmadım acaba hamile olabilir miyim ki bu 3 aylık iğne kullanıp gebe kalan varmı yada ne kadar koruma garantisi var çok kafam karışık 😒