Kubracma Merhaba kızlar bu ara çok hassas oldum kokularda sizde durumlar ne ? 2 li test yaptıranlar var mı ?
seyma281015 Kubracma Cuma günü yaptıracağım inşallah. Bende 2 gündür kusmuyorum derken az önce yine çıkarttım bi güzel.
Nur- Kubracma benım 1 haftadr miğde bulantım yok niye yok diye korkuyorum acıkcası 9 gün snra bnde yaptrcam 10+3 üç bizde 😌
denizannee Kubracma haftaya cuma günü ikili test randevum. 12 haftalığız bizde ve koku hassasiyeti hat safhada 🤤
Ezgiiiiii 11+1 de ikili test yapıldı suan 12+1 im koku hassasiyeti bulantim vs hic yok sadece alınganlık ve ağlama var durduramıyorum kendimi nefesim kesilene kadar ağlıyorum saçma sapan sebeblere
Cansu1474 Ben yaptırdım. Sonuçları 10 gün sonra alacağım. Kızlar çevremden duyduğuma göre istatistiki bilgilermiş yani sıkıntı çıkarsa bile aşırı üzülmeyin, hemen vazgeçmeyin. Yengemin bebeği öyle oldu, şimdi hiçbirşeyi yok.
YagmurDaskn Kubracma Benim ellerimde çok aşırı kaşıntı var cildiyeye gitmeyi düşünüyorum. Sizde var mı böyle sorunlar ?
zkk Kubracma bende 11+3 oldum.bu aralar herşeye daha hassasım akşamları gözlerimi açamıyorum.yavaş yavaş geçecek derken daha kötü oldum bu hafta