Günaydın Güzel anneler,ilk oğlum da wee Manuel kullandım göğsüm yara oldu mecbur kullandım ama 30 ml den fazla çıkmıyodu iki göğüsten ne kadar uğraştıysam olmadı belkide sütüm yoktu. Sonralarda biraz biraz emdi ekstra mama verdim mecbur. İkinciye hamileyim. 33+1 haftalığız. Kullanmış olduğunuz süt pompası olarak ne önerirsiniz? Manuel istemiyorum duruyor hâlâ. Elektrikli olan yada eller serbest olan model hangisi daha iyi sizce, çekim gücü olarak sonrasında azalma olmasın sağlam bir ürün olsun. Yorumlarınızı bekliyorum.