gmzttn benim 2. Gebeligim ilk gebeliğimde travel almıstım pusetli falan ve 4. Ayın sonunda sattım cünkü evim merdivenli in cıkar essek yükü resmen hele bebekle bebek cantasıyla cok zor. Sonra gittim kendime baska bir bebek arabası aldım hem kabin boy hem travel sekilde kullanılan tasıması kolay tek elle kapanıp kolayca acılabilen tentesi büyük olan alt haznesi geniş olan cok memnunum suan 2. Cocugum gelecek dünyaya puset takmadan kullanacagım cünkü gerek yok puseti max 6 ay kullanıyorsun zaten bos yere . Suan kullandıgım modelde joie infinite signature her konuda memnunum. Ama kendin gidip bakman kullanman daha doğru cünkü herkesin ihtiyacı farklı şekilde oluyor deneme yoluyla buluyorsun bunuda