birdilektut15 ilk iki gebeliğim sağlıksız gebeliklerdi ve idrar testleri negatif çıktı ama gebeymişim ve zor zamanlar atlattım demem o ki o testlere çok güvenmeyin gününüz geçince kan verin inanın sizi çok iyi anlıyorum geçtiğiniz yollardan bende geçtim bu sağlıksız gebelikler sonrası hiç gebe kalmadım iki sene ve bunun sonunda 2 kez aşılama 1 kez tüp bebek yaptırdım sonuç negatif 2. Tüp bebek denemesine başlayacakken hamile olduğumu öğrendim o yüzden hiç bir zaman umudunuzu kaybetmeyin diliniz hep dua da olsun