Herkesdu su birden gelicek diye bi kaide yok kimi bi anda gelir kimi sızar doktora gözükmekte fayda var riske atmayın. Bebek susuz kalmasın keseye yapışır Allâh korusun. Benim annemde abime hamile iken bi anda gelmemiş oda idrara çıkıyo sürekli sanıyo doğum başlıyo ebe diyo su diye bi’şey nerdeyse kalmamış bebek artık keseye yapışıcakmış çok zor doğum olmuş mosmor doğmuş abim. Benim ilkinde bi anda gelmişti bende sık idrara çıkıyorum su mu acaba diye acile gittim test yapıyorlar o zaman orda yoktu başka hastaneye yönlendirdi yada medical yerden alın diye gece 3-4 gibi olunca vazgeçtiö sabahda suyum geld zaten.