Kızlar selam, bir kaç gündür maalesef baya hastayım, burun tıkanıklığı , ateş öksürük. Doktora gittim ağrı kesici bile vermedi (önermiyormuş, nolur nolmaz diye ) sadece extradan D ve C vitamini verdi ama sanki işe yaramıyor 😭 ne yapabilirim ? Ne önerebilirsiniz ?