tosuncuk25 hayır gayet sessiz tek elle açılıp kapanıyor yer kaplamıyo bebekte içinde gayet rahat çok engebeli taşlı bi yolsa illaki sarsılır ama normal düz yolda hiç sallanmıyor . Bu arada benimki aria aria plus değil ama zaten aynısı tek farkı aria plusun ayaklarının denk geldiği yer deri ben yazın ayakları yanar diye almadım o yüzden benimki sadece kumas