Arkadaşlar tüp bebek ile MAAŞALLAH SUBHANALLAH hamileyim 🤲🏻❤️ oksapar iğnemi vururken aşırı kan aktığı için perinatolog doktorum coraspirin i kesti , şuan 8. Haftamızdatız PROGESTAN fitil ve iğneme de devam ediyorum. Benim gibi corasprin kesip oksapar iğne ile devam edenler var mi ?