Zambak-12 bir şey olmaz Allah ın izniyle ben de sigara kullanıyordum gebelikten haberim yoktu daha doğrusu zaten olmuyor kafasıyla korunmuyorduk ve olmuş şükürler olsun ve kullandığım da bir sürü ilaç vardı, zaten aslında gebeliğin ilk ayında bebek olmuyor keseyi büyütüyoruz biz kafanıza takmayın bundan sonrası için zaten dikkatli olursunu