Baby_B Kizlar ben 21 den beri magnezyum iciyorum Doktorum devam etmemi istiyor ancak dogum sancisi geldiginde önlüyor agriyi cok hissetmiyosunuz diye duydum Doktoruma söyledigimde iyi iste cok agrin olmaz demisti Ama normal dogum ile uyumlu gidiyoruz suan.Magnezyum kullanan var mi bu haftada Ben suan 2 günde 1 azaltarak icmeye basladim. 35+6 yım bugün
Tubau Baby_B ben günde 1 içiyorum 36+3 teyim. Doktor ne dediyse onu yapıyorum aslında 2 al demişti ama çok büyük bi hağ yutmakta zorlandığım için zar zor 1 içiyorum
Betulnur54 Baby_B Allah Allah öyle ağrıyı önlediğini ilk defa duydum🫢😊 35. Haftaya yeni giriyorum hergün bir defa kullanıyorum.
TheMuhtesem Baby_B ilk hamileliğimde doğuma kadar içmiştim doğum sancısını direk anlamıştım. Doktora da sizin sorunuzu sormuştum bu haplardaki dozajlarla keşke doğum sancını azaltsa ama imkansız demişti, boşuna epidural almadım 😂
Srp53 Baby_B yani doğum sancısını kesebilecek bir takviye varsa piyasaya sürsünler zaten 😀 onu anlamamanız mümkün değil diye düşünüyorum.
Elyadd Baby_B ben de 36 haftalık olunca kendim bıraktım, şuanda 39+3 teyiz ama sancım ağrım hiç yok, nstde de sancım çıkmıyor, üstelik hemen hemen her gün yürüyüş de yaptık, normal doğumla uyumluyduk yine de doğum olmadı hâlâ bekliyoruz
Baby_B meltembadem her doktor farkli söylüyor nedense. Bende cumartesi gidicem bakalim ne diyecek Magnezyum 2 tane kaldi Bakalim verecek mi
necm Merhaba magnezyumu daha sonra kullanmaya devam ettiniz mi ben 38. Haftadayım doktorum herhangi bir şey söylemeyince devam ediyordum