Dün öğlen saatlerinde devlet hastanesine yattım bütün gün sadece serum verdiler 8 haftalık bebeğimin kalbi durmuştu bugün yeni alttan ilaç verdiler bi tane de yutmam için verdiler şimdi geldiler kanaması başlasın öyle alalım kürtaja diyorlar o zaman ilacı bana dün neden vermediler hiç bişey anlamıyorum devlet olduğu için hiç bişey de sorulmuyor bunu yaşayan var mı