Melismetin bende de inanılmaz derecede idrar yolu enfeksiyonu vardı geçen hafta Prof. bir doktor geldi şansıma müşteri olarak onunla sohbet etme şansı bulduk enfeksiyon ilerlerse riskli dedi Hem erkende olma sebep oluyor hem de bebeği de anneyi de tehdit eden bir durummuş Doktorunuzun verdiği ilaçları kullanırsanız hiçbir problem yaşamazsınız geniş vadede ilerlediğinde sıkıntı oluyor diye biliyorum ben iki defa ilaç kullandım şu an enfeksiyon temizlenmiş gayet rahatım ama hamilelik döneminde zaten çevreden enfeksiyon kapmaya çok müsaimişiz ve çoğu kişi de oluyormuş zaten o yüzden korkulacak bir şey yok ama ilaçlarınızı mutlaka kullanın İlaç zararlı ilaçsız atlat dedikleri için içmemiştim O kadar kızdı ki doktor bana mutlaka hepsini kullanın