cerkes46 hayır cnm cünkü ilk özeldeki drum vermedi sonrasında dr degiştirdim o da özeldeydi hemen baslaman lazım dedi kalp atısı gördükten sonra basladım yani suana kadar bir sıkıntı yok cok şükür. Ayrıca lütfi kırdar hastanesine gittim bu durumu danısmak icin aynı gün rapor cıkarttılar suan ücretsiz alıyorum oksaparı, yani orası da kullanman gerekiyor dedi. Pai geni böyle olup ilacsız ignesiz saglıklı dogum yapan kadınlar cok fazla. Ama bana dedikleri her kadını farklı etkiledigi riske etmeyelim dediler yani belki kullanmasam da gebeligim ilerleyecek ama bu riski almak istemedim,senin homozigot benden daha agır