monica50 nerede doğum yaptınız bilmiyorum ama üniversite hastanesinde doğum yaptım tek kişilik oda özel den daha güzeldi devlet hastanesi de vardı aynı şekilde tek kişilik odaları vardı evime üniversite yakın olduğu için üniversite hastanesi tercih ettim güvenlik görevlisi odaya girmiyor Suriyeli diye küçümsediginiz insallar evlerine dönüyor artık gecen haber de iş verenler ağlıyor Suriyeliler gidiyor çalışacak elaman yok kimse gelip çalışmıyor diyor