Rabiaa3404 Gece sanciyla uyandim nisanimda geldi hala sancim var sabaha dogurcam muhtemelen bol bol dua istiyorum lütfen 40+1
denizin__annesii Rabiaa3404 hayırlısı ile inşallah bı avaxda kurtulursunuz inşallah 🤲🏻 sağ salim kucağına alırsınız bebeginizi inşallah 🤲🏻
mycuppycake Rabiaa3404 Rabiaa3404 Rabiaa3404 hayırlı olsun gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻 benim de gece 5.30 gibi adet ağrısı gibi ağrı ile uyandım 1 saat sonra falan gibi nişanım geldi. Eğer kahverengi açık pembe kanama nişan oluyorsa. Sizinki nasıldı acaba? Ara ara kasılmalarım oluyor uyumaya dinlenmeye çalışıyorum. Bugün doğurur muyum acaba?
Rabiaa3404 mycuppycake böyle damarimsi akıntıya beraber yavaş yavaş geldi nisanim benim Rabbım tek nefeste kurtarsin
Tugba2794 Rabiaa3404 öncelikle gözünüz aydın ♥️ bir sey soracagım nişan tam olarak pembe mi oluyor kahverengi mi? Arkadasımın haftasından cok cok öncesınde nişanı gelıp dogum yaptıgını duydugum için ve ben bunu net olarak bılmedıgım ıcın sormak ıstedım başıma gelırse ayırt etmem açısından.
Asya140820 Rabiaa3404 ayy canım Rabbim yardımcın olsun su gibi açılsın gelsin yolu bize de et biran önce kendi sancımızla dogsun bebişler
MSG_ Hayırlı olsun gözünüz aydın, darısı bize kolaylıkla inşallah 😭 benim de sancım var nişanım geldi ama açılmam ilerlemiyor fitile rağmen