busebasaran06 Prenseslerim_ Bence süper canım. Peygamber ismi. Musa olmak kolay değildir. Adıyla yaşasın💖
Nutella- Prenseslerim_ ahh Yaman ismi benim kanayan yaram çok istemiştim bi oğlum olsun ve bu ismi koyayım diye ama nasip olmadı ikinci kızım geliyor, ben koyamadım bence siz beğeniyorsanız kesinlikle koyun 🩵
21Berra21 Çok güzel bir isim adam akıllı isimler bebeklerimiz için daha hayırlı.Benimde oğlum olacak adını Enes koyacaz inşallah🥰sizin içinde hayirlisi olsun insallah
Liimon Ülkede çok Suriyeli var. Arapça isim koyduğunuzda suriyeli sanılabilir ya da Arap sanılabilir. Türkçe isim koymanızı tavsiye ederim
Abilikardesli Liimon pardon musanın neresi kötü ki? Suriyeli arap zannederlermiş isteyen istediğini sansın sizin isimleriniz de hiç ayşe fatma hasan hüseyin yok mu
fairytale_ Liimon tabiriniz çok saçma. Sizden fikir istenmış sadece kime benzetirler diye sormamış? Siz kendiniz Türkçe isimler koyarsınız sizi surıyelı sanmasın diye🙃Peygamber ismini koymak zten herkese nasip olmaz.
Pinarkorkmazer Abilikardesli Aden ismi de Arapça ama Aden ismine modern deniyor 😂 Helen sarah falan konsa Yunan mı sanacaklar.. bir garip ya
Faziletsolak Prenseslerim_ dedemin ismi çok sakin sahiplenici büyük yürekli bir adamdı. Çok güzel bir isim 🥺
Ertkn Prenseslerim_ Mükemmel bir isim benim kuzenim var Musa diye çok efendi kibar bir insan adı gibi 💙
Abilikardesli Pinarkorkmazer aynen öyle herkes işine geldiği gibi yorum yapıyor sanki anasının adı katya babasıda jony falan 😂 biz yurdum insanıyız nenelerimiz ayşe fatma dedelerimiz ahmet mehmet arkadaş farklı dünyada yaşıyor sanırım
MhysaTheGreat Pinarkorkmazer Allahın Lazı geçen çocuğuna Mylan koydu ya sjdjsjsj isimleri gördükçe çıldırıyorum bazen evcil hayvana mı isim veriyorlar evlatlarına mı belli değil