Merryy daha bebişim doğmadı ama gittiğimiz eğitimde doktor demişti ki, çişli bez sayısı takibi yapın. 3. Gün 3 bez, 4. Gün 4 bez, 5. Gün en az 5 bez, 6. Gün 6 ve 1 haftadan sonra 6-7 o araya sabitleniyor demişti. Bir de ilk hafta gittiğinizde kilo takibi de yapıyorlarmış. Emziği verince ağlamıyorsa doğmuştur zaten minnoş 😍