Siimaanuur7272 ilk hamileliğimde bende aşermiştim 5 aylık hamileydim yüksek enfeksiyondan hastanelik oldum enfeksiyon böbreğime sıçradı ve hamileyken ameliyat oldum 1 ay hastanede yattım sakın yemeyin dikkat edin şu an hamileyim midyecinin önünden geçtikçe içim gidiyor çok severim ama yaşadıklarımı düşünüp hemen vazgeçiyorum 😅