Kızlar geçen ay pcos olduğumu öğrenmiştim. Doktorum ultrasonla baktığında yumurtalarımın hiç gelişmediğini söyledi letu vermişti 5 gün düzenli kullandım yeterli büyüklüğe gelmemişti 2 gün daha kullanıp kontrole gelmemi söyledi. 2 gün daha kullandım ama kontrole gideceğim günü tamamen unutmuşum misafirlerim falanda vardı akşam aklıma gelmişti iş işten geçti. Araya hafta sonu da girdi pazartesi kontorle gittiğimde erken gelmediğim için yumurtanın çok fazla büyüdüğü artık yaşlı yumurta olduğunu söyledi. Zaten sağ yumurtalıkta hiç gelişmemiş solda bitanesi gelişmiş o da 24 mm olmuştu. Çatlamamış. Çok büyük dedi etkisi az dedi çatlatma iğnesi vermedi birdahaki ay deneyelim dedi. 24mm sizcede büyükmü doğal yolla nasıl çatlatabilirim gebe kalma şansı bar mıdır