Bu hormon vücudumuzda her zaman var zaten yumurtladığımız zaman artış oluyor. 6 sında yumurtlamışsınız 7 8 9 vs olmadığı için yorum yapamıyorum ancak yumurtanız bir süre sonra çatlamış yani testler normal olması gereken bu her zaman pozitif olur sadece iki çizgi aynı koyulukta olduğu zaman yumurtlama olur.