Kızlar benim son regl günüm 23 Ocak 9 şubatta şiddetli baş ve kaşık ağrısı vardı yani döngünün 18. Günü yumurtalama ya da döllenme olmuş olabilir mi ? Bir de 9 şubatta olduysa diyelim testlerde ne zaman çıkar bugün regl günüm olmadım 🫠 15 şunatta test yaptım negatifti ama regl olmayınca yine bi umut ettim