Parinas Melisa37 bebek yerleşiyor kanala girmeye çalışıyor olabilir. Gidip gelen bi ağrı mı hep mi var.
Parinas Melisa37 doktorunuza danışma şansınız varsa bi danışın. Baskı ağrı olur ama o kadar şiddetli olmaması lazım. Belki takviye falan verir bebeği bi kontrol eder