Kızlar hazır salep aldım marketten süt ile yaptım suan ama içinde toz tarçında karısık, çoğu yer tarcın yasak gebelıkte dıyor. 26. Haftadayız hastalık degıl hamıleyız ama herseye yasak denınce ınsan sorguluyor sizede sormak istedim tüketmekte zarar var mı