rumikaa Benim ilk kızım tutmadı ne emzik ne biberon sürekli memedeydi sürekli 🤦🏻♀️ gece asla uyumuyordu bu yüzden şuan oğlum var doğduğundan beri emzik emiyor şükür çok büyük rahatlık gerçekten bir zararıda yok emzik emenle emmeyen bebeklerde bi fark yok biz anneler az rahat ediyoruz en azından uykuya geçişlerinden ve uykularını sürdürmelerinde, şuan 3. Hamileyim hastane çantamda önce emzik bulundurucam 🤭