Kızlar merhaba bugün tahlil ve genel takip için aile hekimine gittim doğumuma iki üç hafta kaldı orda ebe bazı konularda bilgilendirme yaptı daha sonra benek doğduktan sonra hastanede topuk kanı alıyorlar bi iki hafta sonra kadar da biz alıcaz dedi ben sadece hastanede yapılıyor sanıyordum yani iki kez yapılmasına neden ihtiyaç duyuluyor mecbur muyum yapmaya gerek var mı buna ya da yapan var mı aranızda