Phtc losyonu ben bile kullanıyorum desem🙊🙊 hele unibaby pudra kokulu losyon allahım çok minnoş bir kokusu var bence gerekli diye düşünüyorum bebeğin vücudunu nemlendirmelisiniz haftada bir iki defa onun dışında tamam evet haftanın her gğnğ yıkayın ama bir iki gün şampuan va kullanın diyoruz biz ailelere ama bebek losyonu bence güzel bisey masaj yaptığınızda çok rahatlıyorlar hele gece uyumadan yıkayıp böyle mmm mis 🥰🥰🥰