Asiye_ düşük tehlikesi veya düşük geçmişin varsa Dr reçete ediyor kafana göre kullanma derim, ben de 7.haftadayım geçen hafta sonu idrar sonrası peçeteye gelen kahverengi kanama gördüm. bana bu belirti üzerine ilacı yazdı öyle başladım. İlk gebeliğinde de aynı şekilde bu haftalarda kullanmıştım