Kızlar negatif pozitif oldugumuz icin ilk gebeligimde uyuşmalık ignesi yapılmıştı bu her gebelik icinmi yapılacak ? Birde sıkıntı yatarıyor mu igne ?
Biraz araştırma yaptım aslında ama başına gelen oldumu neler yaptınız?
Kadın olmak her anlamda zor erkek pek sallamıyor biz her şeyi düşünüyoruz erken yaşlanırım ya ben🫣🥴🥺