kocisininprensesi Gktg2009 benim 26+6 22 den beri dönmedi Allah a şükür hep Doğum pozisyonunda. Doktorumda iyi bir şey bu korkulacak hiç bir şey yok dedi
Mavisever Benim hep aşağıda idi yani yönü hiç bir sorun olmaz içini ferah tut şuanda 39+2 olduk gelende yok gidende 😄
Mervenin Gktg2009 çok dikkat et canm benmde öyleydi hep 29 haftalığız erken doğm tehlikem var İki gündür dualarla bebeğim orda duruyo hoksa çoktan doğmuştu😓
Gktg2009 Önce rahim yumuşaması var ddi erken doğum riski dedi hastaneye yatırdı Cumartesi dün giittik yumuşama düzelmiş ama baş aşağıda dedi 😞
AlininAysesii Dün de buna benzer bi şey okudum ama doktorlar böyle bi konuda bile nasıl fikir ayrılığına düşüyorlar anlamıyorum 🤦🏼♀️ 22+4’üz ama en başından beri başaşağı pozisyonda, o kadar doktora gidiyorum ama hiçbiri erken doğum riski falan deyip olumsuz konuşmadı, allah allah 😳
Gktg2009 AlininAysesii delircem artık düşünmekten ya resmen aktif hareket eden ben yattığım yerden kalmıyorum korkuyorum çalılıyorum rapor aldım