Merhabalar herkese,
Ben ilk doğumumu zorunlu sezaryen oldum genel anestezi ile. 1 ay sonra inşallah 2. Doğumum olacak, ilki sezaryen olduğu için bu da mecbur sezaryen olacak. ( Doktorum ssvd yapmıyor, yapan yer de çok bulamadım) Asıl sorum şu ki ben spinal anestezi denemek istiyorum, bebeğimi herkesten önce ben görmek, o anı yaşamak istiyorum ama biraz korkuyorum spinalden. Uyanık olup da her şeyi hissetmek beni çok panik yapabilir diye düşünüyorum. Bir de omurgadan iğne yapılıyor diye Allah korusun felç ihtimali geliyor aklıma( böyle birşey çok düşük bir olasılıktır zaten ama
Sonuç olarak tecrübelerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum hangisini seçmeliyim genel anestezi mi spinal mi? Teşekkürler 🥰