Kızlar bebegın baskısından ötürü bu haftada hemoroid oldum. Oturup kalkma vs yapamıyorum. Gözle görülür bir şişme de var bugün de biraz kan geldi arkamdan olduğuna eminim ama. Çok korkuyorum genede gebelikte hemoroid olan var mı kanama sizde de geliyor muydu