semi29_ merhaba benimde 21. Hafta civarında kasılmalarım başladı başıyla kanala baskı yaptığı için oluyor dediler 25te kontrolde başını yukarı almıştı ama poposunu kanalın oraya dayamış bu sefer o şekilde baskı yapıyor ondan dolayı dediler. 2 gün önce gittim en son yine aynı şekilde poposunu dayamıştı baskıya devam ediyordu rahim ağzı uzunluğu iyiydi yine de kasılmam oluyor diye nstye girdim orada sancı çıkmadı ama girdiğim sırada açtım ve bebiş uyuyordu hiç hareket etmedi. Başlarda sadece tek tarafta toplanma sertleşme şeklindeydi ama son bir haftadır falan karnımın ortasında ve tam kasığımda da sertleşme oluyor, genellikle geceleri oluyor. Bazen yarım saatte dört beş kere oluyor bazen saatlerce olmuyor ama gün içinde bi 10-15 kere illaki oluyordur. Önlem olarak günde iki kere Progestan ve magnezyum kullanıyorum, hareketlerime dikkat etmeye çalışıyorum. Doktorum gün içindeki kasılma sayısı artarsa ağrı da eşlik ederse hemen gel dedi. Bugün 27. Haftaya girdik 30. Haftada diğer kontrolüm. Bi sıkıntı olmazsa beklesem mi başka doktora gidip farklı bi görüş daha mı alsam bilemiyorum. Sizin kasılmalarınız nasıldı acaba böyle karın sertleşmesi şeklinde mi kalıyordu yoksa ağrı da oluyor muydu. Erken doğuma sebep olur mu risk yaratıyor mu bu kasılmalar diye korkuyorum