Zambak-12 Merhaba kızlar en son adet tarihim 17 Ocak 2025 3.04 gündür adet olmadığım için bugün öğlen saatlerinde gebelik testi yaptım çift çizgi gördüm sonuç pozıtıf mı bakar mısınız silik degıl dını cızgı yarın tekrar sabah yapacağım 
Zambak-12 Bebegimibeklerken__ yaaaaa çok tatlısınız coook o kadar duygusalım ki akşam 6 gibi yaptım testi Ekim ayınsa düşük yaptım ben çok korkuyorum tekrar yaşarım diye ondan kaynaklı sormak ıstedım emın olamadım hatta yarın sabah ılk ıdrarla tekrar yakıcam test
Polikistikanne Basit bir test daha ne sonuç çıkarsın:) Bundan daha net olamazdı herhalde :) Yine de en net sonucun kan ile alınacağını, beta takibi / ultrason muayenesi sürecini de unutmayalım 🤍 hayırlı olsun 💕
Zambak-12 Polikistikanne ya canımsınız teskekur ederım neden korktum bılıyor musunuz ekım ayında düşük yaptım ondan kaynaklı çok korkuyorum
Polikistikanne Polikistikanne kız kardeşim 2024 ocak 1 boş gebelik 2024 mart 1 düşük sonrası 1 sağlıklı gebelik ve şimdi 2025 ocak 26da kucağına aldığı bebesi uyumuyor diye şikayetlerde :) içinizi gönlünüzü ferah tutun. Sizin olan sizi bulur 🌸
Pelnztrk Zambak-12 sakın stres yapma, 2023 temmuzda bende bi kayıp yaşadım sırf onuj stresine geç hamile kaldım ve kalbini dinleyene kdr hep stres içindeydim bebekler hisseder başından beri kendini yorma iyi beslen üzülme streste yapma canım :)
Bebegimibeklerken__ Zambak-12 bence direk kan verin sağlık ocağında çizgi kıpkırmızı 😍 sizi çok iyi anlıyorum benim de bir düşüğüm var şimdi tekrar hamileyim stres olmayın dua edin inşallah sağlıkla alalım kucaklarımıza 🩷
Zambak-12 Pelnztrk bana gerçekten mucize gibi geldi bu bebek neden biliyor musunuz düşük yaptım tam toparlanmaya başlamıştım taş düşürdüm daha sonra annem trafık kazası gecırdı omurulıgı kırıldı 2 aydır annem de kalıyorum gece gündüz temızlık yemek gelen güden esımle bıle 2 aydır toplasanız 4 kere bırlıkte olmusuzdur resmen bir mucize oluyor ne ovulsyan bekledık ne yumurtlama zaten kısıtlı bır sekılde yaşandı her şey nedense size anlatmak ıstedım
tugceguler Pelnztrk bende 2024 Temmuz ayında kürtaj oldum. Tekrardan ne zaman hamile kaldınız bizde 3 ay korunduk daha sonra korunmayı bıraktık ama 5 ay oldu henüz bişey yok.
Zambak-12 Bebegimibeklerken__ Amin Amin hep kandılde her an her saniye dua ediyorum darda kalanlara bebek ısteyenlere şifa arayanlara hep içinde de kendımi sağlıkla gelıcek bu bebekler ınsallah
Zambak-12 Bebegimibeklerken__ merhaba bugün gittim doktora hem ıdrar hem kan testleri hepsını verdim normal usg de karından çok az gördü doktor alttan muayene ıle 4mm kese gördü 5 haftalık gibi dedı sağlıklı gorunuyor dedi az önce de ılk beta degerım 2208 çıkmış nasıl sizce :)
Pelnztrk Zambak-12 canım mucize tabiki. Ben yumurtlama testi yaparak kaldım 8 aylık hamileyim şuan çok şükür. Ama bu durumların en etkeni stres ..yapmamaya çalış kendini yorma akışına bırak bi kan ver yemeni düzene sok normal hayatına devam et iyi bir doktor bul kendine umarım herşey yolunda gider:)
Zambak-12 Polikistikanne canımsınız doğru söylüyorsunuz mucızeler böyle gerçekleşiyor işte bir bir benım yerıne o güzel kokulu yavrunuzu koklayın bana da duan edın sağlıkla gelsin bana iyi gelıcek bılıyorum :)
Zambak-12 Pelnztrk sağlıkla gelsin bebegınız bundan sonra yememe ıcmeme dıkkat edeceğim sağlıklı beslenmeye gayret göstereceğim elımden geldıgınce teskkeur ederım
bebeklerim__ Zambak-12 brz daha bekleseydin doğacakmişti annesi nerdeyse❤️🥹 canim çok tebessumle baktım testine hemen kan ver bize de güzel haberler ver sağlıkla al kucağına
Zambak-12 bebeklerim__ çok tatlısınız güzel annelerim kan testi vereceğim burada çok kar yağdı açılsın ılk ısın sağlık ocağına gitmek olcak peki kaç hafta sonra kadın doğuma gideyim sizce büyük ihtimalle suan 4 hafta 5 günlük falan