Sevimlianne_adayi Kızlar bu test güvenilir mi yapar yapmaz silik çizgi çıktı 6 Şubat pik görmüştüm belirti falan yok
Minervabunny Sevimlianne_adayi pik üzerinden 13 gün geçmiş çıkmış olabilir bence o yüzden testinizi atabilir misiniz bi ona da bakalım🌸
DuruDefne_mommy Sevimlianne_adayi bu teste bende inanmak istiyorum artık gerçekten bu marka ile kac kere yaptım pozitif cikiyor bugun avox diye çok hassas olan bir testle yaptım ama adetime daha 8 gün olduğu için göstermedi
Sevimlianne_adayi DuruDefne_mommy ben bir kere yapmıştım daha öncelerden negatif sonuç almıştım bu sefer direk çıkınca şey yaptım ama bilemiyorum da
Sevimlianne_adayi DuruDefne_mommy gündüz bende miratech yaptım o negatif idi şimdi tekrar yaptım işte Frelly böyle çıkardı şaşırdım kaset test de var olmadı onu da denicem
Sevimlianne_adayi Minervabunny anlamadım ki hiç umarım doğrudur bir de Frelly kaset bar olmadı onu da deniyim
Minervabunny Sevimlianne_adayi bu test hakkında olumsuz bir şey okuduğumu hatırlamıyorum ama adet gününüz daha gelmediyse o güne dek testlerle koyulaşma takip edebilirsiniz🌸
Minervabunny Sevimlianne_adayi bence kan vermek için yeterli bir çizgi bu testteki o yüzden böyle bir sorununuz da varsa mutlaka kan testi yaptırın bence geciktirmeden🌸